poniedziałek, 23 lipca 2012

MILITARIA

Cześć kochani! Na kolejny outfit troszeczkę poczekacie,ponieważ aktualnie nie mam fotografa,ale już w środę jestem umówiona na sesję,także pojawi się coś nowego. Za to dziś wracam do Was z dawką inspiracji na sezon jesienno - zimowy. Zgniła zieleń i moro lansują m.in Jason Wu,Victoria Beckham i MaxMara. Na ich pokazach przeważały kurtki w kolorze khaki,buty " oficerki ",długie płaszcze i złote guziki. Mam nadzieję,że coś przykuję waszą uwagę i skusicie się na kupno. Mnie bardzo spodobał się płaszczyk moro i już chyba powolutku zacznę na niego odkładać. Do usłyszenia!
                                                                                         xoxo P :):)



























11 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia , czekam na zdjęcia z sesji :)
    Dzięki za komentarz :)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtki najlepsze :) boska kolorystyka calej kolekcji :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aj cudne rzeczy! pierwsza kurtka i khaki jeansy kocham!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra rzeczy, fajny styl, świetna kolorystyka ;)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki militarny klimat :)
    Większość z rzeczy bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice collection.
    I wonder if you would like to follow each other : ).
    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. 3/4 tych zreczy mi się mega podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I u fryzjera robisz ombre ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w planach zakupowych tą kurtkę moro z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się takie militarne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń